Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Television : a cultural asset or an element of the market : the transformation of public television in the European Union

Tytuł:
Television : a cultural asset or an element of the market : the transformation of public television in the European Union
Telewizja : dobro kultury czy element rynku : transformacja telewizji publicznych w krajach Unii Europejskiej
Autorzy:
Bartoszcze, Roman
Słupek, Lucyna
Data publikacji:
2001
Wydawca:
Wyższa Szkoła Zarządzania
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies