Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

How does preclinical laboratory training impact physical examination skills during the first clinical year? : a retrospective analysis of routinely collected objective structured clinical examination scores among the first two matriculating classes of a reformed curriculum in one Polish medical school

Tytuł:
How does preclinical laboratory training impact physical examination skills during the first clinical year? : a retrospective analysis of routinely collected objective structured clinical examination scores among the first two matriculating classes of a reformed curriculum in one Polish medical school
Autorzy:
Kuźma, Marcin
Chyrchel, Bernadeta
Kruszelnicka-Kwiatkowska, Olga
Cegielny, Tomasz
Świerszcz, Jolanta
Stalmach-Przygoda, Agata
Jabłoński, Konrad
Skrzypek, Agnieszka
Chmura, Kaja
Wieczorek-Surdacka, Ewa
Nowakowski, Michał
Surdacki, Andrzej
Data publikacji:
2017
Język:
angielski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/legalcode.pl
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowa
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies