Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie publicznymi instytucjami kultury w kontekście koncepcji Corporate Social Responsibility (CSR) : społeczna odpowiedzialność muzeum

Tytuł:
Zarządzanie publicznymi instytucjami kultury w kontekście koncepcji Corporate Social Responsibility (CSR) : społeczna odpowiedzialność muzeum
The management of cultural public institutions in the context of concept Corporate Social Responsibility (CSR) : social responsibility of museum
Autorzy:
Gaweł, Łukasz
Data publikacji:
2018
Słowa kluczowe:
culture management
corporate social responsibility
publiczny sektor kultury
zarządzanie kulturą
public culture sector
Język:
polski
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowa
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/pl/legalcode
Linki:
https://www.ue.katowice.pl/fileadmin/user_upload/wydawnictwo/SE_Artyku%C5%82y_361_380/SE_376/04.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article examines the application of the concept of corporate social responsibility (CSR) in the cultural public sector. Public museums are treated as institutions of public trust by definition. However, any precise criteria which they should fulfill as socially responsible institutions haven't been defined. Therefore, the conducted study aims in description of selected categories of CSR, analyzing them in relation to the organizational reality of public museums.

Celem artykułu jest skonfrontowanie publicznego sektora kultury z koncepcją corporate social responsibility (CSR). Muzea publiczne z założenia traktowane są jako instytucje zaufania publicznego, w rzeczywistości nie określono jednak precyzyjnych kryteriów, które powinny spełniać jako instytucje odpowiedzialne społecznie. Dlatego w przeprowadzonym badaniu wykorzystano wybrane kategorie z obszaru CSR, analizując je w odniesieniu do rzeczywistości organizacyjnej muzeów publicznych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies