Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Lessons for public health campaigns from analysing commercial food marketing success factors : a case study

Tytuł:
Lessons for public health campaigns from analysing commercial food marketing success factors : a case study
Autorzy:
Verbeke, Wim
Bech-Larsen, Tino
Niedźwiedzka, Barbara
Perez-Cueto, Federico JA
Aschemann-Witzel, Jessica
Data publikacji:
2012
Język:
angielski
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa 2.0
http://creativecommons.org/licenses/by/2.0/pl/legalcode
Linki:
http://www.biomedcentral.com/1471-2458/12/139  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies