Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Has the era of global Stepford come? : female Generation Z and the impact of visual culture on self-image

Tytuł:
Has the era of global Stepford come? : female Generation Z and the impact of visual culture on self-image
Czy nastała era globalnego Stepford? : kobieta generacji Z a wpływ kultury wizualnej na autowizerunek
Autorzy:
Szczepaniak, Marika
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Katedra Filologii Angielskiej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Słowa kluczowe:
transhumanizm
wizerunek
nowe media
kultura wizualna
generacja C
kobieta
hiperrzeczywistość
media
generacja Z
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/legalcode
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedmiotem rozważań w niniejszym artykule jest postać kobiety urodzonej w erze cyfrowej, usytuowana w kontekście tendencji panujących obecnie w nowych mediach i w urabianym przez nie społeczeństwie. Celem pracy jest interpretacja powszechnych postaw kobiet generacji Z ukształtowanych z udziałem ofensywnej kultury wizualnej. Artykuł porusza także zagadnienia hiperrzeczywistości oraz transhumanizmu w odniesieniu do rozwoju technologicznego. Rozważania prowadzą do analizy wpływu kultury obrazu na autowizerunek kobiet urodzonych po roku 1995.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies