Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Perswazja w reklamach kosmetyków pielęgnacyjnych. Analiza porównawcza przekazów reklamowych w magazynach dla kobiet i mężczyzn

Tytuł:
Perswazja w reklamach kosmetyków pielęgnacyjnych. Analiza porównawcza przekazów reklamowych w magazynach dla kobiet i mężczyzn
Persuasion in advertising care cosmetics. Comparative analysis of messages in advertising in magazines for women and men
Autorzy:
Zioło, Aleksandra
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies