Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza centrów zakupu w kontekście marketingu przemysłowego - porównanie rynku polsko - ukraińskiego i hiszpańskiego w branży górniczej - studium przypadku Grupy Kapitałowej FASING SA.

Tytuł:
Analiza centrów zakupu w kontekście marketingu przemysłowego - porównanie rynku polsko - ukraińskiego i hiszpańskiego w branży górniczej - studium przypadku Grupy Kapitałowej FASING SA.
Analysis of buying center in the context of industrial marketing. Comparison of Polish - Ukrainian market with Spanish in the mining sector - case study for GK FASING SA.
Autorzy:
Bik, Aleksandra
Słowa kluczowe:
marketing przemysłowy - centrum zakupu - marketing międzynarodowy - dostawca
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies