Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Żywa Gazetka" as one of the forms of communication with supporters and voters of the Polish Socialist Party in Częstochowa in the years 1928-1933

Tytuł:
"Żywa Gazetka" as one of the forms of communication with supporters and voters of the Polish Socialist Party in Częstochowa in the years 1928-1933
"Żywa Gazetka" jako jedna z form komunikacji z sympatykami i wyborcami Polskiej Partii Socjalistycznej w Częstochowie w latach 1928-1933
Autorzy:
Musiał, Adrian
Data publikacji:
2020
Słowa kluczowe:
Polska Partia Socjalistyczna
inter-election campaign
model Laswella
komunikacja polityczna
Polish Socialist Party
"Żywa Gazetka"
political communication
Częstochowa
Laswell's model
kampania międzywyborcza
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/pl/legalcode
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowa
Linki:
https://compress.edu.pl/pl/e-wydania/item/zywa-gazetka-jako-jedna-z-form-komunikacji-z-sympatykami-i-wyborcami-polskiej-partii-socjalistycznej-w-czestochowie-w-latach-1928-1933  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule zostanie przedstawiona analiza bezpośrednich spotkań polityków Polskiej Partii Socjalistycznej w Częstochowie w ramach "Żywych Gazetek". Wykorzystano do niej model aktu perswazyjnego H. Laswella. Analiza ma dostarczyć odpowiedzi na pytanie, na ile zastosowana formuła spotkań przyniosła wymierne korzyści dla partii, dowodząc tym samym zasadności przyjęcia takiej właśnie strategii budowania wizerunku politycznego.

The article will present the analysis of direct meetings of politicians of the Polish Socialist Party in Częstochowa within the framework of "Żywa Gazetka". A model of H. Laswell's persuasive act was used for the analysis. The analysis is to provide answers to the question to what extent the applied formula of meetings brought measurable benefits to the party, thus proving the legitimacy of adopting such a strategy of building a political image.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies