Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

KREOWANIE ATRAKCYJNOŚCI INWESTYCYJNEJ MIAST WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO POWYŻEJ 20 000 MIESZKAŃCÓW, Z WYŁĄCZENIEM MIASTA KRAKOWA

Tytuł:
KREOWANIE ATRAKCYJNOŚCI INWESTYCYJNEJ MIAST WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO POWYŻEJ 20 000 MIESZKAŃCÓW, Z WYŁĄCZENIEM MIASTA KRAKOWA
CREATING INVESTMENT ATTRACTION OF CITIES OF MAŁOPOLSKA PROVINCE ABOVE 20 000 OF RESIDENTS, EXCLUDING THE CITY OF CRACOW
Autorzy:
Durlik, Michał
Słowa kluczowe:
public administration, management, governance, investment attraction, instuments of mamagement
zarządzanie terytorialne, zarządzanie publiczne, czynniki atrakcyjności inwestycyjnej, atrakcyjność inwestycyjna, instrumenty zarządzania
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Atrakcyjność inwestycyjna jest zjawiskiem, które w istotny sposób wpływa na podejmowanie decyzji przez potencjalnych inwestorów o lokalizacji działalności gospodarczej. W niniejszej pracy przedstawiono oraz poddano analizie czynniki wpływające na poziom atrakcyjności inwestycyjnej. Na podstawie uzyskanych danych stworzono ranking prezentujący ogólną atrakcyjność inwestycyjną wszystkich badanych miast. Następnie zbadano instrumenty zarządzania stosowane przez ww. miasta w ramach wszystkich czynników atrakcyjności inwestycyjnej. Uzyskane w ten sposób wyniki zestawiono ze sobą w celu zbadania korelacji pomiędzy atrakcyjnością inwestycyjną miast, a stosowanym przez nie opcjonalnym instrumentarium zarządzania.

Investment attraction is a phenomenon, which in the significant way influences the decision making by potential investors about the location of the business activity. In this work presented and analysed factors affecting the level of investment attraction. Based on collected data, a ranking presenting general investment attraction of all explored cities was created. Next, instruments of the management applied by cities were examined with all factors of investment attraction. Results achieved in this way were compared with themselves in order to examine correlation between investment attraction of cities, and the optional instrumentation of management, appplied by themselves.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies