Tytuł pozycji:
Outsourcing Procesów Biznesowych w Polsce na przykładzie Capgemini Centrum BPO w Krakowie
Praca prezentuje podstawową problematykę związaną z outsourcingiem procesów biznesowych w Polsce. Porusza kwestie związane z outsourcingiem w ujęciu ogólnym dla ułatwienia zrozumienia jego istoty zagadnienia. Prezentowane wyniki analizy atrakcyjności polskiego rynku dla rozwoju usług BPO, oparte na raportach wielu organizacji specjalistycznych, pozwalają na dokładne zobrazowanie potencjału Polski w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych. Liczba centrów BPO, ilośc osób zatrudnionych w tym sektorze oraz nowe inwestycje zagranicznych przedsiębiorstw outsourcingowych w polską lokalizację, są najlepszym dowodem na autentycznośc stwierdzenia, iż Polska jest liderem BPO w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przykład centrum usług BPO Capgemini pokazuje jak wiele rozwiązań najlepszej jakości można oczekiwac od dostawcy usług outsourcingowych. Praca określa w jaki sposób dokonywane są przejęcia procesów od klienta w struktury firmy świadczącej outsourcing. Prezentowane strategie stosowane przez Capgemini oraz wyszczególnienie kolejnych etapów dotyczących przejmowania procesów, pozwalają zrozumiec zasady funkcjonowania centrum BPO.
The thesis presents the basic problems connected with the business process outsourcing in Poland. Raises issues related to outsourcing in general to facilitate the understanding of the essence of the problem. Presented results of analysis of the Polish market more attractive for the development of BPO services, based on reports from various specialized organizations, allow to accurate presentation of the Polish in the field of business process outsourcing. Number of BPO centers, the number of people employed in this sector and new investments of foreign outsourcing companies in the Polish location, are the best proof of the authenticity of the statement, that Poland is a leader of BPO in the region of Central and Eastern Europe. Example of Capgemini BPO center shows, how many high quality outsourcing solutions you can expect from services provider. The thesis presents how the process is taking from the customer in the structure of the company that provides outsourcing. Presented strategies used by Capgemini and specifying the next steps in the takeover process, allow understanding the operating principles of a BPO.