Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Evaluation of Cracow Historical Museums offer, corporate image and promotion channels

Tytuł:
Evaluation of Cracow Historical Museums offer, corporate image and promotion channels
Ocena wizerunku, oferty i kanałów promocji Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
Autorzy:
Kuszneruk, Piotr
Słowa kluczowe:
CORPORATE IMAGE MARKETING MUSEUM OFFER PROMOTION CHANNELS
KANAŁY PROMOCJI MARKETING MUZEUM OFERTA WIZERUNEK
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca poświęcona jest Muzeum Historycznemu Miasta Krakowa (MHK), ocenie jego oferty, wizerunku i kanałów promocji. Pierwszy rozdział składa się z trzech części. W części 1.1 opisana zostaje szczegółowo historia MHK, zaś w części 1.2 przybliżone zostają wybrane przez autora trzy osobne oddziały tej instytucji. Część trzecia pierwszego rozdziału poświęcona jest władzom, statutowi i strategii rozwoju MHK. Rozdział drugi poświęcony jest zagadnieniom marketingu w muzeach. W części 2.1 opisana została na podstawie literatury teoria marketingu muzealnego, a w części 2.2 na podstawie rozmowy z pracownikami działu promocji i marketingu wyszczególnione zostały działania marketingowe prowadzone przez MHK. Najważniejszą częścią pracy jest rozdział trzeci, w którym ukazane zostają wyniki badań marketingowych przeprowadzonych dla Muzeum przez firmę Centrum Doradztwa Strategicznego S.C. Rozdział trzeci został podzielony na pięć części, zapoznając czytelnika z różnymi aspektami badań ilościowych i jakościowych.

The following dissertation is dedicated to the Cracow Historical Museum, and evaluation of it's exhibition offer, corporate image and promotion channels. First chapter consists of three parts. In part 1.1 museum's history is pictured in detail and in part 1.2 three separate departments picked by the author are being described. Part 1.3 is devoted to the museum's authorities, statute and development strategy. In chapter 2 the theory of museum marketing is presented on the basis of specialist literature. Part 2.2 unveils the actual marketing actions being taken up by the museum. The most important part of the dissertation is chapter 3, in which the results of a professional marketing research conducted for the Museum by a Cracow consulting company are being presented and described. The third chapter was divided in five parts, acquainting the reader with different aspects of quantitative and qualitative research.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies