Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze jako kreator rozwoju turystyki na terenie Podbeskidzia - zarządzanie i działalność marketingowa w organizacji

Tytuł:
Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze jako kreator rozwoju turystyki na terenie Podbeskidzia - zarządzanie i działalność marketingowa w organizacji
Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze as a creator of tourism development in Podbeskidzie – management and marketing activities in the organization
Autorzy:
Konior, Mateusz
Słowa kluczowe:
MARKETING – POLSKIE TOWARZYSTWO TURYSTYCZNO KRAJOZNAWCZE – TURYSTYKA – ZARZĄDZANIE
POLISH TOURIST COUNTRY-LOVERS – MANAGEMENT – MARKETING – TOURISM
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tematem pracy licencjackiej jest przedstawienie Polskiego Towarzystwa Turystyczno Krajoznawczego jako kreatora rozwoju turystyki na terenie Podbeskidzia oraz zagadnienia związane z zarządzaniem tą organizacją na przykładzie bielskiego oddziału PTTK. Pierwszy rozdział pracy poświęcony jest historii organizacji turystycznych na ziemiach polskich oraz przemianach jakie w nich zachodziły na przełomie ostatnich blisko 150 lat. Drugi rozdział porusza tematy związane z pojęciem zarządzania, marketingu, produktu turystycznego w odniesieniu do funkcjonowania PTTK „Podbeskidzie” w Bielsku-Białej. Przedstawiono w nim ogólne zasady i prawne aspekty działalności tej organizacji. W ostatnim rozdziale pracy znajduje się analiza wpływu jaki oddział wywiera na rozwój turystyki, edukacji i infrastruktury w regionie.

The aim of this bachelor thesis is to present the Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze as the creator and stimulus to the development of tourism in the Podbeskidzie region and investigate issues related to the management of the said organization using the example of the Bielsko-Biała branch of the PTTK. The first chapter is devoted to the history of tourism societies in Poland and the changes that they went under over the last 150 years. The second chapter adresses issues related to the ideas of management, marketing, tourist product in regard to the functioning of the Podbeskidzie branch of the PTTK. It sets out general principles and legal aspects of the organization. The last chapter contains the analysis of the impact the branch has on the development of tourism, education and infrastructure in the region.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies