Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Promocja miasta Bielsko-Biała

Tytuł:
Promocja miasta Bielsko-Biała
Promotion of Bielsko - Biala
Autorzy:
Tomaszewska, Agnieszka
Słowa kluczowe:
KEY WORDS: BIELSKO-BIAŁA – CITY - PROMOTION
BIELSKO-BIAŁA – MIASTO - PROMOCJA
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy jest omówienie zagadnienia promocji, działań promujących miasto Bielsko-Biała oraz analiza walorów turystycznych miasta. Praca została uzupełniona badaniami ankietowymi skoncentrowanymi na ocenie skuteczności kampanii promocyjnej p.t. „Bielsko-Biała przeżyjesz dwa razy więcej”.Praca składa się z pięciu rozdziałów.W pierwszym rozdziale przedstawiono pojęcie promocji, jej instrumenty oraz internetowe narzędzia promocji.Rozdział drugi dotyczy działań marketingowych podejmowanych przez władze miasta Bielska-Białej. Przedstawiono kampanię promocyjną p.t. „Bielsko-Biała przeżyjesz dwa razy więcej” oraz omówiono kreowany wizerunek miasta w wydawnictwach promujących miasto. Dokonano także analizy i oceny stron internetowych poświęconych miastu.W rozdziale trzecim przedstawiono charakterystykę Bielska-Białej. Omówiono walory turystyczne i kulturowe miasta oraz zaprezentowano cykliczne wydarzenia kulturalne.Rozdział czwarty stanowi część badawczą pracy. Na podstawie przeprowadzonych badań ankietowych wśród mieszkańców Bielska-Białej oraz mieszkańców województwa łódzkiego dokonano oceny skuteczności kampanii promocyjnej miasta.Zakończeniem pracy jest rozdział piąty, w którym zaprezentowano możliwości zwiększenia efektywności działań promocyjnych podejmowanych przez władze miasta.

The aim of this dissertation is to examine the idea of promotion, actions promoting the city of Bielsko-Biała and to analyze its touristic qualities. The dissertation has been supplemented with a survey focused on examining the effectiveness of the “Bielsko-Biała – experience twice as much” advertising campaign.The thesis consists of five chapters.The first chapter presents the definition of promotion, its instruments as well as some internet promotional tools.The second chapter concerns the marketing actions undertaken by the authorities of the city of Bielsko-Biała. It presents an advertising campaign entitled “Bielsko-Biała – experience twice as much” and discusses the image of the city created by its local publishers. Moreover, it analyses and evaluates the websites devoted to the city.The third chapter offers the description of Bielsko-Biała. It discusses its touristic and cultural virtues and presents its periodic cultural events.The forth chapter constitutes the practical part of the thesis. The city’s advertising campaign is examined on the basis of a survey conducted among the citizens of Bielsko-Biała and the Łódź Province.The fifth chapter is the conclusion of this dissertation and offers some possibilities of increasing the effectiveness of promotional actions that are being undertaken by the authorities of Bielsko-Biała.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies