Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Środki promocji produktu w Internecie

Tytuł:
Środki promocji produktu w Internecie
Measures to promote the product on the Internet
Autorzy:
Kuraś, Katarzyna
Słowa kluczowe:
Internet-marketing-marketing-mix-website-advertisement
Internet– marketing––marketing-mix-portal-reklama
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie głównych narzędzi promocyjnych w Internecie, a także scharakteryzowanie zastosowań Internetu w marketingu. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I przybliża główne zagadnienia dotyczące marketingu oraz elementów marketingu-mix. A także przedstawia narzędzie marketingu jakim jest reklama na tle pozostałych elementów marketingu-mix. Z kolei rozdział II poświęcony został ogólnej charakterystyce Internetu. Opisano charakterystykę i początki zastosowania Internetu. Następnie omówiono zastosowanie Internetu w marketingu-mix oraz zostały opisane technologie i reklamy wykorzystywane w Sieci. Rozdział III przedstawia charakterystykę podmiotów, które zostały wykorzystane do analizy zastosowania przez nich reklam w Internecie. Ostatni IV rozdział, w którym został opisany główny cel pracy. Mianowicie, scharakteryzowano główne wady i zalety Internetu oraz formy marketingu internetowego wykorzystane przez portal Muzyczny Tarnów oraz firmę Speed Race.

The aim of this paper is to present the main online promotional tools, as well as to characterize the uses of the Internet in marketing. The work consists of four chapters. Chapter I brings the key issues relating to marketing and marketing mix elements. A marketing tool also shows how advertising ison the background of the other elements of marketing mix . In turn, Chapter II was devoted to general characteristics of the Internet. Describes the characteristics and origins of Internet applications. Then discusses the use of Internet in the marketing mix and have been described and technologies used in Web advertising. Section III presents the pulse behavior of those who have been used to analyze the use of their advertising on the Internet. The last chapter IV, which has been described the main objective of the work. Namely, describes the main advantages and disadvantages of the Internet and online marketing efforts used by muzycznytarnow.pl portal and the company Tarnow Speed Race.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies