Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Motywowanie nauczycieli a sprawna realizacja zadań w liceum ogólnokształcącym Zakonu Pijarów

Tytuł:
Motywowanie nauczycieli a sprawna realizacja zadań w liceum ogólnokształcącym Zakonu Pijarów
Motivating teachers and efficient implementation of tasks in High School Piarist Order
Autorzy:
Dębski, Maciej
Słowa kluczowe:
liceum ogólnokształcące – sprawność – motywowanie - nauczyciel
high school – performance – motivating – teacher
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of BA thesis is the impact of employee involvement in motivating influence of teachers on the efficient implementation of tasks. The first chapter provides a theoretical basis for motivating employees in organization, specific teacher work and justified how motivating effect on the efficiency of the tasks in the school. The second chapter concerns the motivation of teachers in High School Piarist Order It shows general characteristics of the audited organization, ways of motivating workers and their impact on the efficient implementation of the tasks of the organization. The third chapter concerns barriers affecting the motivation of teachers in high school. The study demonstrated that motivation contributes to the smooth accomplishment of the tasks of the organization and showed that salary is not the primary motivator for employees.

Tematem pracy licencjackiej jest wpływ motywowania nauczycieli na sprawną realizację zadań liceum ogólnokształcącego na przykładzie Liceum Ogólnokształcącego Zakonu Pijarów. W pierwszym rozdziale zostały przedstawione teoretyczne aspekty motywowania pracowników w organizacjach, specyfika pracy nauczyciela oraz uzasadniono czemu motywowanie wpływa na sprawności realizacji zadań w szkole. Drugi rozdział dotyczy motywowania nauczycieli w Liceum Ogólnokształcącym Zakonu Pijarów. Ukazano w nim ogólną charakterystykę badanej organizacji, sposoby motywowania pracowników oraz ich wpływ na sprawną realizację zadań organizacji. Trzeci rozdział dotyczy barier wpływających na motywowanie nauczycieli w badanym liceum. W pracy dowiedziono, że motywowanie przyczynia się do sprawnego wypełniania zadań organizacji oraz wykazano, iż wynagrodzenie nie jest najważniejszym czynnikiem motywującym dla jej pracowników.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies