Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

WYKORZYSTANIE POTENCJAŁU MARKI W MARKETINGU INNOWACJI na przykładzie APPLE INC.

Tytuł:
WYKORZYSTANIE POTENCJAŁU MARKI W MARKETINGU INNOWACJI na przykładzie APPLE INC.
Usage of brand’s potential in the marketing of innovation on the example of Apple Inc.
Autorzy:
Choiński, Piotr
Słowa kluczowe:
Apple, brand, consumer, marketing, society
Apple, marka, marketing, konsument, społeczeństwo
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Diagnosis, analysis and debate on various aspects of innovative products' marketing is the main subject of this thesis. Problems concerning particular elements of this process are described in the context of existing information society and the usage of the brand for promotional purposes. Reflections are based upon in-deep analysis of the commercial success of the Apple brand products and connected marketing campaigns. Status of this brand image on Polish market was also diagnosed.It turned out that as a consequence to long-term negligence, the perceived values of the brands were twisted and customer awareness degraded. Based on the gathered knowledge on the potential of the market in Poland and on the customers, the concept of mending of the mentioned damage and idea for the brand reintroduction to the market in question was presented.

Przedmiotem pracy jest diagnoza, analiza i omówienie szeregu aspektów związanych z marketingiem produktów innowacyjnych. Przedstawiono problematykę związaną z poszczególnymi elementami tego procesu w kontekście społeczeństwa informacyjnego i wykorzystania potencjału marki do celów promocyjnych. Rozważania oparto o dogłębną analizę komercyjnego sukcesu produktów marki Apple oraz związanych z nimi kampanii reklamowych. Zbadano również stan wizerunku tej marki na rynku polskim. Okazało się, że w wyniku wieloletnich zaniedbań postrzegane wartości marki uległy wypaczeniu, a świadomość konsumencka degeneracji. W oparciu o zgromadzoną wiedzę na temat potencjału polskiego rynku i konsumentów przedstawiono koncepcję naprawy wymienionych szkód oraz na reintrodukcję marki na omawianym rynku.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies