Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Budowanie przewagi konkurencyjnej, poprzez program lojalnościowy, na przykładzie Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków-Balice

Tytuł:
Budowanie przewagi konkurencyjnej, poprzez program lojalnościowy, na przykładzie Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków-Balice
Building a competitive advantage, through a loyalty program, for example, the International Airport Krakow- Balice
Autorzy:
Motyka, Beata
Słowa kluczowe:
lotnisko – konkurencja - program lojalnościowy - przewaga konkurencyjna - system CRM
airport – competition - Competitive Advantage - CRM - loyalty program
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The object this study was to investigate the interest of passengers International Airport Krakow Balice accession to the loyalty program, and to examine the impact of participation in the loyalty of passengers on the frequency of their use of airport services. The paper suggests ways in which companies can effectively build a competitive advantage and presents methods for assessing both the competitiveness and competitive position. There has been described ways how the CRM system operates, and shown the results from implementation of the benefits. The study characterizes the loyalty program, its key objectives, types and cresting process, and explains how the loyalty programs operate at airports in Dusseldorf International and Aeroporti di Mialno. The study proved the passengers interest in taking part in the loyalty program at the airoport in Krakow, and also showed that participation in the loyalty at the International Airport Krakow - Balice, had an effect on the frequency of the using of airport services.

Przedmiotem pracy było zbadanie zainteresowania pasażerów Międzynarodowego Portu Lotniczego Krakow Balice przystąpieniem do programu lojalnościowego, a także zbadanie wpływu udziału pasażerów w programie lojalnościowym na częstość korzystania przez nich z usług lotniska. W pracy przedstawiono sposoby w jaki przedsiębiorstwa mogą budować skutecznie przewagę konkurencyjną, oraz zaprezentowano metody zarówno oceny konkurencyjności jak i pozycji konkurencyjnej. Zostały opisane sposoby funkcjonowania systemu CRM, oraz pokazano jakie niesie ze sobą korzyści wdrożenie systemu. W pracy scharakteryzowano program lojalnościowy, jego najważniejsze cele, rodzaje jak i proces budowy, a także przedstawiono w jaki sposób funkcjonują programy lojalnościowe na lotniskach w Dusseldorf International oraz Aeroporti di Mialno. Przeprowadzone badanie wykazało, iż jest duże zainteresowanie od strony pasażerów wzięciem udziału w programie lojalnościowym na Lotnisku w Krakowie, a także wykazano iż udział w programie lojalnościowym pasażerów Międzynarodowego portu Lotniczego Kraków- Balice miał by wpływ na częstość korzystania przez nich z usług lotniska.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies