Tytuł pozycji:
MTV - Educates or Depraves? Analysys of Social Campaigns in the Context of Television Programmes.
This thesis concerns MTV as a phenomenon throughout all tv stations. It points how MTV managed to modernize the mass media market, it talks about the way MTV arisen in Europe and what MTV did to increase the number of its spectators. Thesis consists of two points of view about MTV - first presenst "different MTV" - which is about the station starting to realise many social campaings, on the other hand it talks about MTV as a fun and entertaining tv station, it also encloses few words about MTVs programs offer.
Niniejsza praca dotyczy fenomenu jakim stała się MTV. Wskażę, w jaki sposób stacja przyczyniła się do zmodernizowania rynku medialnego. Opiszę w jaki sposób MTV zaistniała w Europie i jakie działania podejmowała by zyskać większą rzeszę potencjalnych widzów. Zaprezentuję dwa sprzeczne ze sobą poglądy na temat MTV. Pierwszy z nich przedstawia tak zwaną „Inną MTV”, której głównym założeniem stała się realizacja wszelakich kampanii społecznych. Kolejny rozdział poświęcę współczesnej ofercie programowej jaką proponuje swoim widzom MTV.