Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Motivating employees on the example of sales representatives Barwnik SA

Tytuł:
Motivating employees on the example of sales representatives Barwnik SA
Motywowanie pracowników na przykładzie przedstawicieli handlowych firmy Barwnik SA
Autorzy:
Chojara, Magdalena
Słowa kluczowe:
proces motywacji - pracownicy - czynniki materialne i niematerialne.
process motivated - employees - tangible and intangible factors.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Chojara, Magdalena (2011). Motywowanie pracowników na przykładzie Przedstawicieli handlowych firmy Barwnik SA. Praca licencjacka pod kierunkiem Dr inż. Justyny Bugaj, Kraków: Instytut Ekonomii i Zarządzania UJ, 50 s., 21 poz. Bibl., 2 tabela, 1 ilustracja.AbstraktTematem poniższej pracy jest motywowanie pracowników w organizacji.Składa się ona z trzech rozdziałów. Pierwszy z nich wyjaśnia pojęcie motywacja oraz przedstawia najważniejsze modele i teorie wykorzystywane w tym procesie. Drugi zaś zawiera opis budowy systemu motywacyjnego oraz czynników materialnych i niematerialnych. Ostatni rozdział ilustruje praktyczne zastosowanie przedstawionych w poprzedniej części teoretycznej rozwiązań. Część ta poświęcona została firmie Barwnik SA oraz sprawdzeniu w jaki sposób jej zarząd i kierownictwo radzi sobie z procesem motywowania swoich przedstawicieli handlowych do pracy

Chojara, Magdalena (2011). Motivating employees on the example of sales representatives Barwnik SA. Bachelor thesis under the direction of Dr inż. Justyna Bugaj, Cracow. Institute of Economics UJ, 50 pages, 21 pos. bibl., 2 tables, 1 drawing.AbstractThe subject of the following work is to motivate employees in the organization. It consists of three chapters. The first one explains the concept of motivation, and presents the main models and theories used in this process. The second one describes the construction of the incentive system and the tangible and intangible factors. The last chapter illustrates the practical application presented in the previous theoretical solutions. This section is devoted to the firm Barwnik SA and check how its board and directors deal with the process of motivating their sales representatives to work.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies