Tytuł pozycji:
Business model to optimize the process of trade in an increasingly competitive.
Sfera handlu w dobie rozwijającego się ciągle Internetu zajmuje coraz to nowe miejsca w życiu człowieka. Przedsiębiorstwa prześcigają się w wynajdywaniu nowych sposobów dotarcia do klienta i zaproponowania mu najtańszego sposobu nabycia dobra, jakim jest zainteresowany. Autor analizuje w pracy metody optymalizacji handlu, jakie proponuje rynek oraz za pomocą badań ukazuje słuszność i opłacalność ekonomiczną zaproponowanego przez siebie rozwiązania. Analizując dostępność obecnie istniejących rozwiązań technologicznych wskazuje możliwości podziału rozwoju przedsiębiorstwa na kilka etapów. Podsumowując analizuje korzyści, jakie osiągnąłby każdy z uczestników rynku oraz wskazuje na ryzyko związane z wprowadzanymi metodami.
The sphere of trade in the time of constantly evolving Internet is becoming a new places in human life. Companies compete with each other to find new ways to reach customers and offer them the cheapest way to purchase goods, which they want to buy. The author examines at work methods to optimizing the trade, which are offered and by research he demonstrates the validity and economic viability of his proposed solutions. Analyzing the availability of existing technology solutions he shows the possibilities of business development at several stages. In conclusion he examines the benefits that would reach each of the participants of the market and indicates the risk associated with the introduced methods.