Tytuł pozycji:
Impact of implementation of ISO 9001 quality management on economic performance at M.M. Druk Serwis Sp. z o.o.
M.M. Druk Serwis Sp. z o.o. is the first company in Poland, which offers the service Print Management. Company M.M. Druk Serwis Sp. z o.o. is a company that is constantly developing, investing in new technologies, staff training and infrastructure (to the end of 2001 the company has earmarked investments of about 170 ml zł.). Very good financial results and a good position in the market are the result of properly conducted quality policies, putting special emphasis on the highest quality of services and products offered. The decision to implement, maintain and certify integrated management system in retrospect, turned out to be a key objective for the company. Adoption of a quality policy resulted in the company M.M. Druk Serwis Sp. z o.o. to meet expectations and requirements and to build a strong trust among customers. By properly educated, trained and committed employees who support a company taking care of her good name was very well managed, continuously improved and open to any revision of the company that provides customer service and the highest quality products at reasonable prices. The hypothesis presented in the work concerned the implementation of quality management system ISO 9001, which had a positive impact on improving economic performance at M. M. Druk Serwis Sp. z o.o..
Celem pracy było ukazanie wpływu wdrożenia systemu zarządzania jakością ISO 9001 na wyniki ekonomiczne firmy M.M. Druk Serwis Sp. z o.o.. M.M. Druk Serwis Sp. z o.o. jest pierwszą w Polsce firmą, która w swojej ofercie posiada usługę Print Management. Firma M.M. Druk Serwis Sp. z o.o. jest firmą, która ciągle się rozwija, inwestując w nowe technologie, szkolenia pracowników oraz infrastrukturę (do końca 2001 roku firma na inwestycje przeznaczyła ok. 170 ml zł.). Bardzo dobre wyniki finansowe oraz dobra pozycja na rynku są efektem właściwie prowadzonej polityki jakości, kładącej szczególny nacisk na najwyższą jakość świadczonych usług i oferowanych produktów. Podjęcie decyzji wdrożenia, utrzymania i certyfikowania zintegrowanego systemu zarządzania z perspektywy czasu okazała się dla firmy kluczowym celem. Przyjęcie polityki jakości przełożyło się w firmie M.M. Druk Serwis Sp. z o.o. na spełnienie oczekiwań i wymagań oraz zbudowania silnego zaufania wśród klientów. Dzięki odpowiednio wykształconym, przeszkolonym i zaangażowany pracownikom, którzy wspierają firmę dbając o jej dobre imię powstało bardzo dobrze zarządzane, ciągle doskonalone i otwarte na wszelakie zmiany przedsiębiorstwo, które oferuje klientowi usługi i produkty najwyższej jakości w korzystnej cenie. Hipoteza przedstawiona w pracy dotyczyła wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001, które wpłynęło korzystnie na poprawę wyników ekonomicznych w firmie M.M. Druk Serwis Sp. z o.o..