Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jakość usług oferowana przez niepubliczne zakłady opieki zdrowotnej w Polsce.

Tytuł:
Jakość usług oferowana przez niepubliczne zakłady opieki zdrowotnej w Polsce.
Quality of services offered by un-public healthcare institutions in Poland.
Autorzy:
Skrzydlewska, Paulina
Słowa kluczowe:
iso – jakość – ochrona zdrowia – zarządzanie w służbie zdrowia
quality – healthcare– healthcare management - ISO
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This master thesis deals with quality of healthcare services from the perspective of people using medical services delivered by public and un-public healthcare institutions in Poland. The goal of the thesis is verification of the following hypothesis: the quality of medical services delivered by un-public healthcare institutions is better than the quality in public ones. Based on the survey carried out among 88 people (47 polls made in un-public healthcare institutions and 41 in public ones) the hypothesis has been verified positively. Research proved that majority of patients using un-public healthcare institutions assessed relations with doctors, nurses and receptions staff as being on a satisfying level. Availability to medical services has also been assessed as better than in public institutions. The equipment of un-public medical centers is also on a good level.

Praca podejmuje temat jakości świadczeń zdrowotnych z punktu widzenia pacjenta w publicznych i niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej.Celem pracy jest weryfikacja hipotezy w brzmieniu: jakość usług w niepublicznych zakładach zdrowotnych jest lepsza niż jakość w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej.W oparciu o badania ankietowe, które objęły 47 osób leczonych w niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej i 41 pacjentów publicznych zakładów służby zdrowia (łącznie 88 osób) hipoteza została zweryfikowana pozytywnie.W odróżnieniu od klientów publicznych zakładów opieki zdrowotnej, większość pacjentów placówek prywatnych ocenia relacje z lekarzem, pielęgniarką i pracownikami rejestracji na dobrym poziomie. Badania udowodniły także, że w nzozach zarówno dostępność do świadczeń medycznych jak i w wyposażenie są lepsze.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies