Tytuł pozycji:
Wizerunek marki Uniwersytetu Jagiellońskiego wśród studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej UJ jako wytyczna działań promocyjnych uczelni
This paper aims to show the brand's image of Jagiellonian University among the students of journalism and social communication at Jagiellonian University. This image will be the guideline of promotional activities the university. A study done for the benefit of this work show how the students of one of the busiest courses at UJ perceive their school, what values it brings with him, according to them, and what should change in its offer, wanting to improve their image.
Niniejsza praca ma na celu ukazać wizerunek marki UJ wśród studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej UJ. Ów wizerunek będzie wytyczną działań promocyjnych uczelni. Badania wykonane na rzecz tej pracy ukazują, jak studenci jednego z najbardziej obleganych kierunków studiów na UJ postrzegają swoją uczelnię, jakie wartości niesie ona ze sobą według nich oraz co powinna zmienić w swej ofercie, chcąc ulepszyć swój wizerunek.