Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

WIZERUNEK POLITYKÓW I GWIAZD SHOW-BUSINESSU W FOTOGRAFII INTERNETOWEJ I PRASOWEJ (NA PRZYKŁADZIE "PARTY ŻYCIE GWIAZD" ORAZ "SHOW MAGAZYN O GWIAZDACH")

Tytuł:
WIZERUNEK POLITYKÓW I GWIAZD SHOW-BUSINESSU W FOTOGRAFII INTERNETOWEJ I PRASOWEJ (NA PRZYKŁADZIE "PARTY ŻYCIE GWIAZD" ORAZ "SHOW MAGAZYN O GWIAZDACH")
The image of politicians and celebrities ont the Internet and in the Press (on the basis of ‘Party Życie Gwiazd’ and ‘Show Magazyn o Gwiazdach’)
Autorzy:
Mesjasz, Katarzyna
Słowa kluczowe:
Komunikacja niewerbalna fotografia show party
nonverbal communication press photos celebrities
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Temat, który postanowiłam przeanalizować brzmi: „Wizerunek polityków i gwiazd show-businessu w fotografii internetowej i prasowej (na przykładzie „Party Życie Gwiazd” oraz „Show Magazyn o Gwiazdach”. Praca ta ma charakter opisowo-historyczny, a jej celem jest ustalenie jaka informacja płynie z fotografii prasowej, w której komunikacja między nadawcą a odbiorcą zachodzi bez słów. Podpis pod fotografią jest nakierowaniem na właściwy odbiór, jednak podstawą informacji jest przekaz wizualny. Praca ta ma pomóc w zrozumieniu sygnałów niewerbalnych, które usprawnią naszą komunikację międzyludzką. Pierwszy rozdział pracy poświęcony jest komunikacji niewerbalnej. W tym rozdziale zostały szczegółowo omówione zagadnienia związane z mechanizmami i istotą ludzkiego działania i komunikowania się niewerbalnie. W drugim rozdziale skupiłam swoją uwagę na zawodzie paparazzi oraz scharakteryzowałam profil czytelnika dwutygodników „Party Życie Gwiazd” oraz „Show Magazyn o Gwiazdach”. Przedstawione zostały również dane sprzedażowe tych dwutygodników za okres od stycznia 2009 do grudnia 2010 rok. Trzeci rozdział pracy to wybór starannie wyselekcjonowanych zdjęć polskich i zagranicznych polityków i gwiazd show-businessu, które zainspirowały mnie na tyle, by przyjrzeć się im z bliska i zastanowić się co miały na myśli przyjmując taką, a nie inną postawę. W tym rozdziale scharakteryzowałam kilkanaście różnych od siebie fotografii, w których główną rolę grają polscy i zagraniczni aktorzy, muzycy sportowcy i politycy. Cel pracy został osiągnięty, gdyż posiadana wiedza teoretyczna z komunikacji niewerbalnej oraz prowadzone liczne badania przez znanych badaczy m.in. Knappa czy Scherarra i Wallbotta umożliwiły dogłębnie scharakteryzować komunikaty niewerbalne wybranych celebrytów.

The topic I decided to analyse refers to ‘The image of politicians and celebrities on the Internet and in the Press (on the basis of ‘Party Życie Gwiazd’ and ‘Show Magazyn o Gwiazdach’)’. Hereby thesis is descriptive and historical, while its main aim is to determine the information coming from the press photos in which the communication between the sender and the recipient is speechless. The statement under the photo already suggests the correct reception, however the core of the information constitutes the visual image. The aim of this thesis is to help to understand nonverbal signals , which improve interpersonal communication.The first chapter is devoted to nonverbal communication. In this chapter the author thoroughly presented issues connected with mechanisms and reasons of human actions and nonverbal way of communication.In the second chapter the author of this thesis focused on the occupation of paparazzi as well as the profile of a reader of ‘Party Życie Gwiazd’ and ‘Show Magazyn o Gwiazdach’ was presented. The sale of the two magazines from January 2009 to December 2010 was also analyzed in this chapter.The third chapter is devoted to carefully selected photos of Polish and foreign politicians and celebrities, who inspired the author to scrutinize their attitude. In this chapter several different photos were characterized, in which Polish and foreign actors, sports stars and politicians were presented. The main objective of hereby thesis was achieved thanks to theoretical knowledge of nonverbal communication as well as the research conducted by well known researchers like Knapp , Scherarr or Wallbott, which enabled the author to characterize nonverbal communication of chosen celebrities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies