Tytuł pozycji:
Product placement as a promotion type based on the example of the movie “The Ghost Writer” by Roman Polanski.
Product placement jest młodą dziedziną komunikacji marketingowej, ale od początku prężnie rozwijającą się w Stanach Zjednoczonych. Związane jest to bez wątpienia z przyzwoleniem społecznym na tego typu promocję, a także brak konkretnych regulacji prawnych. Mimo tego, że badania nad lokowaniem produktu nie są prowadzone od bardzo dawna, to jego struktura rozwija się lub zmienia z roku na rok. Praca przedstawia charakterystykę promocji typu product placement. Mechanizm jego oddziaływania z pozoru wydaje się prosty. Zawiera jednak, wiele elementów i może być bardzo zróżnicowany. Praca zwraca uwagę na wieloaspektowy wymiar działania product placement. Zawiera zarówno bazę teoretyczną jak i przykłady oparte na szczegółowej analizie filmu „Autor widmo” reżyserii Romana Polańskiego.
The work presents the characteristics of a specific promotion type called product placement. Draws attention to the multifaceted dimension of the mechanisms of its action. Contains both the theoretical base and examples based on a detailed analysis of the movie "The Ghost Writer" directed by Roman Polanski.