Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Manipulation of the price daily (FMCG).

Tytuł:
Manipulation of the price daily (FMCG).
Manipulacje wysokością ceny produktów codziennych (FMCG)
Autorzy:
Homoncik, Barbara
Słowa kluczowe:
price – consumer – manipulation.
cena – konsument – manipulacja.
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The work is devoted to the manipulation applied to an average consumer by using different pricing strategies. In the first two chapters a critical overview of definitions and concepts of manipulation and strategies as well as the ways to create a price on international markets are presented. Meanwhile, the third section contains five theses which have been examined by two methods: the Price Sensitivity Meter and the Direct Price Acceptance one. The sampling, which is to show the changing trends in prices is 40 persons

Praca poświęcona jest manipulacji stosowanej wobec przeciętnego konsumenta przy wykorzystaniu różnych strategii cenowych. W dwóch pierwszych rozdziałach został zaprezentowany krytyczny przegląd definicji i pojęć z zakresu manipulacji oraz strategie i sposoby kreowania ceny na rynkach międzynarodowych. Trzeci rozdział zawiera pięć tez, które zostały zbadane przy pomocy dwóch metod: Price Sensitivity Meter i Direct Price Acceptance. Próbę badawczą, która ma pokazać zmieniające się tendencje cenowe stanowi 40 osób.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies