Tytuł pozycji:
The contemporary marketing of companies in Poland.
Praca została podzielona na trzy rozdziały. Pierwszy rozdział opisuje znaczenie współczesnego marketingu dla przedsiębiorstw. Poruszone zostały tu formalne i nieformalne zasady dotyczące zakładania przedsiębiorstwa w Polsce oraz metody pozyskiwania klientów na różnych rynkach konsumenckich. Drugi rozdział opisuje metody kształtowania oferty rynkowej. Wszystkie zgada dnienia znajdujące się w tym rozdziale dotyczą marketingu-mix oraz strategii z nim związanych. Opisane zostały także ogólne zasady zarządzania marketingiem. Trzeci rozdział pracy skupia się na polskiej firmie LPP. S.A. Zawarty jest tu opis współczesnych marketingowych wykorzystywanych przez tę firmę.
This study is divided on three chapters. The first chapter describes value of modern marketing in corporations. This chapter includes formal and informal rules regarding setting up a company in Poland, and methods of gaining customers on different consumer’s markets. The second chapter describes methods of shaping market’s offers. All issues contained in this chapter regards to marketing-mix and its strategies. Here are also described general rules of marketing management. The third chapter focuses on Polish corporation LPP S.A. The chapter contains description of modern marketing methods using by this corporation.