Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

New – czechness communication in terms of interactive image campaign

Tytuł:
New – czechness communication in terms of interactive image campaign
Nowo - czeskość komunikacji w aspekcie interaktywnej kampanii wizerunkowej.
Autorzy:
Englert, Katarzyna
Słowa kluczowe:
Internet, information society, virtual communities, marketing campaign
Internet, społeczeństwo informacyjne, społeczności wirtualne, kampania wizerunkowa
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca „Nowo – czeskość komunikacji w aspekcie interaktywnej kampanii wizerunkowej” w głównej mierze dotyczy komunikacji za pośrednictwem Internetu oraz jej wpływu na świat rzeczywisty. Podstawą analizy tego zagadnienia stała się kampania wizerunkowa firmy Budweiser Budvar „Ceske Legendy Drevnego Kocura”. Działania marketingowe w ramach tej kampanii zostały przeprowadzone głównie w serwisie Facebook oraz YouTube. Pierwszy rozdział pracy obejmuje zagadnienia dotyczące Internetu, jego historii oraz funkcji, społeczeństwa informacyjnego oraz nowoczesnych społeczności wirtualnych. Rozdział drugi podejmuje kwestię komunikacji społecznej oraz jej internetowej odmiany. Trzeci rozdział opisuje komunikację marketingową oraz jej zastosowanie w środowisku internetowym. Rozdział czwarty to analiza kampanii wizerunkowej „Ceske Legendy Drevnego Kocura” - przedstawienie jej założeń, postaci brand hero oraz interaktywnej komunikacji. Analiza stała się podłożem do wnioskowania czy komunikacja, która dokonuje się za pośrednictwem Internetu może mieć wpływ na realne życie człowieka. Największym wyzwaniem pracy okazało się badanie zjawiska nowego, które z bardzo dużą szybkością się rozpowszechnia, stając się niejako standardem działań marketingowych. Internet, trudny do zdefiniowania i opisu, wywiera wpływ na rzeczywistość, który wymaga nieustannej obserwacji i interpretacji.

Work „New – czechness communication in terms of interactive image campaign” is mostly devoted to communication via Internet and its impact on real world. Analysis is based on image campaign of Budweiser Budvar „Ceske Legendy Drevnego Kocura”. Marketing actions were focused on Facebook and YouTube platforms. The first chapter of the work covers the issues of the Internet, its history and features, information society and modern virtual community. The second chapter describes social communication and its web form. The third part of the work concerns marketing communication and its adaptations in the World Wide Web. The last chapter contains the analysis of interactive marketing campaign „Ceske Legendy Drevnego Kocura”: presentation of its assumptions, brand hero and the interactive form of communication. The analysis became a base for formulating conclusions whether web – mediated communication could have impact on real life of human beings. The biggest challenge was the exploration of new phenomenon which quickly became a norm in marketing actions. Hard to define and describe, the Internet has got a huge influence on reality and it requires constant observation and interpretation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies