Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Using Public Relations as a tool in creating a politicians image based on Donald Tusks campaign

Tytuł:
Using Public Relations as a tool in creating a politicians image based on Donald Tusks campaign
Public Relations w kreowaniu wizerunku polityka na przykładzie Donalda Tuska
Autorzy:
Strzyżewski, Michał
Słowa kluczowe:
Public Relations, wizerunek, Donald Tusk
Public Relations, image, Donald Tusk
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The work presents the characteristics of a specific promotion type called Public Relations. Explains how PR is creating positive, professional image of politician. Contains both the theoretical base and examples based on a detailed analysis of politic - Donald Tusk.

Public Relations jest jednym z instrumentów marketingu politycznego, za pomocą którego w sposób profesjonalny można budować pozytywny wizerunek partii oraz polityków. Działania PR często mylone są z reklamą lub kampanią negatywną.W pracy tej zostało wytłumaczone czym PR jest i skąd bierze się jego negatywny odbiór. Na przykładzie kampanii prezydenckiej 2005 oraz parlamentarnej 2007 Donalda Tuska, ukazane zostały konkretne działania PR za pomocą, których kształtowany jest image polityka.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies