Tytuł pozycji:
Positioning process of information in the Internet based on example of www.nowyrzym.pl web page
W pierwszym rozdziale zaprezentowane zostały teoretyczne podejścia do informacji, omówiona została funkcja informacji w przedsiębiorstwach i jej wykorzystanie szczególnie w kontekście globalizacji. W rozdziale drugim omówione zostały wybrane zagadnienia związane z wykorzystaniem informacji przez przedsiębiorstwa w procesach zarządzania. W rozdziale trzecim przedstawione zostało zagadnienie marketingu Internetowego opisujące jego rodzaje i formy, zagadnienia dotyczące przeprowadzania kampanii reklamowych w wyszukiwarkach Internetowych. Poruszone zostało także pojęcie psychologii oraz sposobu poszukiwania informacji przez internautów. Opisany został także system reklamowy Google AdWords, który umożliwia przeprowadzanie kampanii reklamowych w Internecie. Rozdział czwarty zawiera informacje odnoszące się do przebiegu działań podjętych w celu popularyzacji strony Internetowej www.nowyrzym.pl. Pracę kończy zakończenie oraz wyciągnięte wnioski.
In the first chapter theoretical attempts of information were presented, a function of information was discussed in enterprises and for her using particularly in the context of globalisation. In the chapter two chosen issues associated with using information by enterprises were discussed in processes of managing. In the chapter three an issue of Internet marketing is describing his kinds and forms, concerning the issue was presented of conducting an advertising campaigns in Internet search engines. Also comprehending psychology and the way of seeking information by Internet users was brought up. Also an advertising system Google AdWords was described which allows to publish internet capaigns. The fourth chapter contains information referring to the course of action taken to the purpose of popularization of a www.nowyrzym.pl website. Thesis is finished with ending and coclusions.