Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Blog as a new form of communication. Creating the identity in new media using blogs.

Tytuł:
Blog as a new form of communication. Creating the identity in new media using blogs.
Blog jako nowa forma komunikacji. Budowanie tożsamości w nowych mediach, na przykładzie blogów.
Autorzy:
Nenko, Ewa
Słowa kluczowe:
Blog, New media, identity, communication
Blog, tożsamość, nowe media, komunikacja
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Temat pracy dotyczy budowania wizerunku w nowych mediach, na przykładzie blogów. Praca składa się z czterech rozdziałów.Rozdział pierwszy - analiza podstawowych pojęć. Znajdziemy tu wyjaśnienie najczęściej używanych terminów w pracy: tożsamość, nowe media oraz blog. Oprócz tego dowiemy się czym jest zjawisko społeczności w Internecie. Dzięki przykładom takim jak, portale społecznościowe (Nasza-Klasa, Facebook), oraz platformom pozwalającym na tworzenie blogów, a co za tym idzie blogosfery, poznamy nowe rodzaje społeczności, które na stałe zagościły i rozwijają się w Sieci.Rozdział drugi obejmuje zjawisko blogów i blogosfery. Jaka jest liczba internetowych dzienników, jakie treści zawierają, kim są piszący. Ogólna charakterystyka blogów, pozwoli wgłębić się i zrozumieć ich specyfikę oraz poznać internautów, którzy decydują się na tę formę autoprezentacji. Rozdział trzeci, po połączeniu wiedzy i opisów z poprzednich rozdziałów, będzie poruszał główny temat pracy, czyli budowanie tożsamości w nowych mediach. W jaki sposób tworzymy swoją osobowość, ale też jakie zagrożenia czyhają na nas w Sieci. W rozdziale czwartym, poddam analizie konkretne rodzaje blogów, jakimi są: •blogi szafiarskie•blogi osób znanych (celebrytów, polityków)•blogi osób anonimowych

The master’s thesis concerns creating the identity in the new media, at the specials form as it is the blog.The work has four chapters. In the chapter one, we are analysing the basic words, which are used during whole consideration. We can find here explanation of:•blog•identity•new mediawith its’ meaning, history and using. What’s more we’ll find out the phenomenon of community in the internet. We’ll try to understand it thanks to examples as Nasza-klasa, Facebook and many other, as places where we can create blogs.In the chapter two we’ll develop definition of blog – how many blogs are in the internet, who is writing it, why people decide to write them and what we can find there – it’s only several basic questions important for us. In this chapter we will try to find out answers for these and many more questions.Chapter three, when at last we can connect our knowledge and explanation from previous chapters, we will try to engage the main subject of this work – creating the identity in the internet. How we are doing it and what is dangerous in the internet? In the chapter four, after theoretical digresses we will take practical side of this issue. We will use examples:•anonymous blogs•popular blogs of famous people (like politicians and celebrities)•blogs about fashionThanks to these blogs we will find out how people create their identity in the internet and how important are ways which we use to build it in virtual world.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies