Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Aim of this dissertation is to discuss the application of TQM philosophy to the hotel industry in Poland

Tytuł:
Aim of this dissertation is to discuss the application of TQM philosophy to the hotel industry in Poland
Badanie satysfakcji klientów jako kluczowy element kształtowania filozofii TQM w sektorze hotelarskim w Polsce
Autorzy:
Lasota, Paweł
Słowa kluczowe:
HOTELARSTWO – SATYSFAKCJA – TQM
HOTEL INDUSTRY – SATISFACTION – TQM
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest omówienie zastosowania filozofii TQM w branży hotelarskiej w Polsce. W pracy przedstawiono rozwój, założenia i cele koncepcji TQM oraz techniki zarządzania przez jakość. Omówione zostały uwarunkowania wprowadzania strategii do branży hotelarskiej i metody badań jakości usług hotelarskich. Zaprezentowano charakterystykę hotelarstwa w Polsce: kształtowanie się branży na przestrzeni lat, wejście na rynek polski zagranicznych marek hoteli oraz tendencje i czynniki warunkujące dalszy rozwój. Zaprezentowano także wyniki badania satysfakcji klientów wybranych hoteli w Polsce przeprowadzonych w oparciu o Indeks Satysfakcji Klienta CSI. Dodatkowo przeprowadzono badania na temat świadomości stosowania filozofii TQM przez badane hotele, które niestety wykazały, że jest ona niska.

Development, aims and targets of TQM concepts and management techinques via quality have been presented. Review had been introduced to conditions of strategy implementation into hospitality area as well as research methods of quality of hotel services.The characteristics of the hospitality industry in Poland had been discussed. In it had been analised also development of the hospitality over the years, entry of foreign brand hotels into the Polish market as well as trends and influencing factors to the further development of Polish hotel industry. Results of customer satisfaction survey of selected hotel resort in Poland had been presented. Survey was carried out based on the CSI index.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies