Tytuł pozycji:
Criticism of Mass Culture and Consumerism Based on Adbusters Magazine
Praca na temat negatywnego wpływu kultury masowej i konsumpcjonizmu na współczesne społeczeństwo. W pracy pokazana zostanie też działalność magazynu Adbuster's i jego akcje nawiązujące do antykonsumeryzmu oraz omówione zjawisko culture jamming . Pierwszy rozdział dotyczy kultury masowej, druki konsumeryzmu, kolejny odnosi się do magazynu Adbuster's i culture jamming. Na koniec przeprowadzona została ankieta dotycząca znajomości magazynu Adbuster's oraz zjawiska culture jamming w polskim społeczeńśtwie.
This Master's Thesis is about mass culture and consumerism and it's negative influence on contemporary society. I'll try to show an activity of the Adbuster's Magazine on the anticonsumerism ground. Also I'll try to explain what is the culture jammming phenomenon and how it works. First chapter is about mass culture, second is about konsumerism. The third one is about culture jamming and Adbuster' s Magazine. At the end I'll present the results of short poll about knowledge of a culture jamming and Adbusters Magazine in polish siciety