Tytuł pozycji:
Basics of building companys image on the example of Ikea Poland
The main objective of the work is identification instruments IKEA Poland uses to create its image, determining components of those instruments and determining features of company’s identity. The research which aim was to archive the goal of the work was made in two steps. First one was on storing the data and its categorization and the next one was on creating categorizing keys, data analyses with the use of the keys and making the conclusion. the research part is the most important one in the work and may appear useful for those who would like to find out how can one analyses the instruments of creating company image.
Celem pracy jest identyfikacja narzędzi stosowanych przez firmę IKEA Polska do budowy jej wizerunku i określenie cech tożsamości firmy. Badania służące do osiągnięcia tego celu zostały przeprowadzone w dwóch etapach. Pierwszy etap polegał na analizie danych wtórnych a drugi na posłużeniu się skonstruowanymi przez autora kluczami kategoryzacyjnych celem identyfikacji elementów tożsamości firmy. Część badawcza stanowi najważniejszą część pracy i może być użyteczna dla osób, które chcą dowiedzieć się w jaki sposób można analizować narzędzia tworzenia wizerunku firmy.