Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola jakość obsługi klienta w oparciu o badanie przeprowadzone w restauracji "Firlejowe Sioło"

Tytuł:
Rola jakość obsługi klienta w oparciu o badanie przeprowadzone w restauracji "Firlejowe Sioło"
Rola jakości obsługi klienta w oparciu o badania przeprowadzone w restauracji "Firlejowe Sioło"
Autorzy:
Podleśny, Adrian
Słowa kluczowe:
quality customer service in the process, standards of customer service
jakość w procesie obsługi klienta, standardy obsługi klienta
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this study was to examine the quality of customer service on the example of the restaurant "Firlejowe Sioło". The studies were taken into account quality of service items such as: delivery time, flexibility of supply, the flow of information, facilities, attitude towards guests and willingness to help.

Celem niniejszej pracy było zbadanie jakości obsługi klienta na przykładzie restauracji „Firlejowe Sioło”. W badaniach wzięto pod uwagę takie elementy jakości usługi, jak: czas realizacji zamówienia, elastyczność podaży, przepływ informacji, udogodnienia, nastawienie wobec gości oraz gotowość pomocy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies