Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Assessment of actions taken by employers in respect of the external Employer Branding on the Internet from the perspective of job seekers

Tytuł:
Assessment of actions taken by employers in respect of the external Employer Branding on the Internet from the perspective of job seekers
Ocena działań podejmowanych przez pracodawców w zakresie zewnętrznego Employer Branding w Internecie z perspektywy osób poszukujących pracy
Autorzy:
Stańczyk, Izabela
Lipińska, Aneta
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Data publikacji:
2013
Język:
polski
Linki:
http://zif.wzr.pl/pim/2013_1_3_7.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/1745  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
The article presents the theoretical basis of the concept of the external Employer Branding and highlights the process of building the company's image as an employer. The overview of secondary research was supplemented with the results of empirical research aimed at finding answers to the question about the assessment of actions taken by employers as part of the external. Employer Branding within and with the use of the Internet by job seekers. The research results allowed for submitting proposals relating to the preferred and used ways of looking for information and perceiving the content presented on the Internet by employers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies