Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Creating ones own image and virtual identity basing on the selected Facebook users.

Tytuł:
Creating ones own image and virtual identity basing on the selected Facebook users.
Kreowanie własnego wizerunku i tożsamości na przykładzie wybranych użytkowników serwisu społecznościowego Facebook.
Autorzy:
Krężel, Joanna
Słowa kluczowe:
identity, image, social networking site
tożsamość, wizerunek, portal społecznościowy
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W mojej pracy starałam się odpowiedzieć na pytanie – czym są wizerunek i tożsamość współczesnej jednostki i jak wygląda ich „kopiowanie” bądź też - według przeciwstawnych teorii - „kreowanie” w świecie wirtualnym. Narzędziem, którym najczęściej posługują się internauci, aby zaprezentować siebie w Internecie są bez wątpienia serwisy społecznościowe. Wybrałam portal o zasięgu globalnym, który skupia największą i najaktywniejszą liczbę użytkowników – portal społecznościowy Facebook.com. Jednostkami modelowymi dla mojej dwumiesięcznej analizy były osoby publiczne, które tak, jak przeciętny użytkownik serwisu Facebook, kreują swoje „ja” za pomocą narzędzi, które ten serwis jest im w stanie zaoferować.

The basic issue of this master thesis is to answer the questions - "What are one's virtual identity and image?", "Does a social networking site user create or recreate those while building a Facebook page?"

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies