Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Studends opinion of social marketing in Facebook

Tytuł:
Studends opinion of social marketing in Facebook
Marketing społecznościowy na Facebooku w opinii studentów z kierunku humanistycznego, artystycznego i technicznego
Autorzy:
Piekuś, Dorota
Słowa kluczowe:
social media, Facebook, social marketing, social commerce
serwisy społecznościowe, marketing społecznościowy, Facebook
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This essey is about social media and social marketing. I want to show the studends point of views about social marketing and brands on Facebooku.

Praca przedstawia rolę serwisów społecznościowych w komunikacji interpersonalnej wykorzystanie tego medium do działań marketingowych. Pierwsza część pracy opisuje definicje mediów społecznościowych, marketingu społecznościowym oraz marketingowy charakter Facebooka. Druga cześć pracy skupia się na opisaniu metodologii badan.III część przedstawia analizę opinii studentów z kierunku humanistycznego, artystycznego oraz technicznego do reklamujących się na Facebooku marek.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies