Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ads with celebrities and their impact on consumers

Tytuł:
Ads with celebrities and their impact on consumers
Reklamy z udziałem celebrytów i ich wpływ na konsumentów
Autorzy:
Kotarba, Marta
Słowa kluczowe:
reklama – celebryta – konsument
advertising -celebrity- consumer
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject matter of this thesis is the presentation of a particular kind of advertising, such as ads with celebrities, and their impact on the average consumer. The thesis was divided into three chapters.The first chapter presents the theoretical knowledge about advertising and the functioning of advertising campaigns.The next chapter deals with commercials with celebrities. In order to show what type of stars are advertising particular kinds of products, there are presented over a dozen examples of advertising campaigns.The last chapter is devoted to analysis of a study about the impact of ads with famous people on the consumer. Both the test result and the analysis are based on a survey conducted fairly, organized in a representative group of a hundred people.The knowledge presented in this thesis comes from literature, public journals, the Internet and the survey conducted.The thesis shows that advertisements with celebrities influence the consumer purchasing decisions and the recognition of the brands they advertise.

Przedmiotem niniejszej pracy jest przedstawienie szczególnego rodzaju reklam, jakimi są reklamy z udziałem celebrytów, czyli sławnych osób oraz ich wpływu na przeciętnego konsumenta. Praca została podzielona na trzy rozdziały. W pierwszym rozdziale jest przedstawiona teoretyczna wiedza na temat reklamy oraz sposób funkcjonowania kampanii reklamowych. W kolejnym rozdziale jest mowa o reklamach z celebrytami. W celu pokazania jaki typ gwiazd reklamuje dany typ produktów opisanych zostało kilkanaście kampanii reklamowych. Ostatni rozdział poświęcony jest analizie badania na temat wpływu reklam z udziałem sławnych osób na konsumenta. Wyniki badania i ich analiza oparte są na rzetelnie przeprowadzonej ankiecie, zorganizowanej w reprezentatywnej grupie stu osób. Wiedza przedstawiona w poniższej pracy pochodzi z literatury przedmiotu, ogólnodostępnych czasopism, źródeł internetowych oraz z ankiety. Praca pokazuje, że reklamy z celebrytami wpływają na decyzje zakupowe konsumenta oraz na rozpoznawalność reklamowanych przez nich marek.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies