Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

MEDIALNA KOMUNIKACJA UMiG SKAWINA I ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH Z MIESZKAŃCAMI

Tytuł:
MEDIALNA KOMUNIKACJA UMiG SKAWINA I ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH Z MIESZKAŃCAMI
Media Communication of UMiG SKAWINA and non-governmental organizations with Residents
Autorzy:
Kępińska, Natalia
Słowa kluczowe:
Media lokalne, Komunikacja lokalna,Komunikacja medialna, Społeczność lokalna,Organizacje pozarządowe.
Local media,Local communication, Media communication, The local community, Non-governmental organizations.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A master's thesis is entitled: Media Communication of UMiG SKAWINA and non-governmental organizations with Residents. Thesis consisst of three chapters. First chapter present the most important conceptions of local media. In this chapter the process of commucation. The major purpose of this chapter is to present benefits of media in local community and to emphasize the role they play in perception of local authority.The second chapter concerns analysis of region Skawina and community of Skawina in the context of mass media communication. This chapter contains characterization of promotional events which has been held in Skawina. The position of the Skawina against a background of another cities has beeen taken into account. Results of interviews with important people in Skawina was used in thesis reflected level of comunnication in the city. This chapter contains characteristic of mass media market including press directed to local community.Third chapter is based on communication beetwen non-goverment organisations in the city and local community. I used Internet to point its values in process of communication.

Praca magisterska nosi tytuł: MEDIALNA KOMUNIKACJA UMiG SKAWINA I ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH Z MIESZKAŃCAMI. Składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy z nich –typowo teoretyczny- przedstawia najważniejsze pojęcia związane z mediami lokalnymi. W ich kontekście został również omówiony niebywale istotny proces komunikacji odbywający się na płaszczyźnie lokalnej z uwzględnieniem miejscowych obywateli. Priorytetowym celem tego rozdziału było ukazanie wartości jakie płyną z obecności mediów w życiu społeczności lokalnej, oraz podkreślenie roli jaką odgrywają w postrzeganiu lokalnej władzy.Z kolei rozdział drugi w pełni dotyczy charakterystyki poddanego analizie regionu- Miasta i Gminy Skawina- w kontekście medialnej komunikacji. Skawina została w ten sposób przedstawiona od strony zarówno prowadzonych działań na rzecz promocji miasta jak i sprawnej polityki informacyjnej gminy wraz z uwzględnieniem pozycji jaką zajmuje na tle innych gmin. Wykorzystane zostały również wyniki wywiadów z osobami pełniącymi ważne funkcje w mieście, odzwierciedlające poziom komunikacji w gminie. Scharakteryzowany został także rynek medialny, a w tym oferta prasowa skierowana do miejscowej ludności. Z kolei rozdział trzeci opiera się przede wszystkim na komunikacji pomiędzy organizacjami pozarządowymi funkcjonującymi na terenie miasta a potencjalnym obywatelem. W tym celu wykorzystałam nowoczesne medium jakim jest Internet, aby wskazać jego wartość jaką niesie w procesie komunikacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies