Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kobiece oblicze reklamy- wizerunek kobiety w polskiej reklamie telewizyjnej

Tytuł:
Kobiece oblicze reklamy- wizerunek kobiety w polskiej reklamie telewizyjnej
Feminine face of advertising- imagine of women in the Polish television advertising
Autorzy:
Ferenc, Joanna
Słowa kluczowe:
Reklama, Wizerunek, Kobieta
Advertising, Image, Woman
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy umieszczone zostały podstawowe zagadnienia związane z reklamą, jej historia, definicje, techniki perswazji. Następnie przeprowadzona została analiza treści reklam telewizyjnych, emitowanych w polskiej telewizji w wybranym czasie antenowym. Na jego podstawie zostały odtworzone i opisane wizerunki występujących w nich kobiet.

The work included basic issues related to advertising, its history, definitions, techniques of persuasion. Then content anlysis was carried out for television advertisements, broadcast on Polish television in the selected time slots. On its basis have been recereated and described the womens images appearing in these advertisements.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies