Tytuł pozycji:
ZARZĄDZANIE SZKOŁĄ - UTRZYMYWANIE DYSCYPLINY W KLASIE I JEJ WPŁYW NA ROZUMIENIE PROCESU NAUCZANIA PRZEZ UCZNIÓW
Master's thesis moves on entering and maintaining discipline in the classroom. This issue has been raised from the students. The work consists of six chapters, three of which the first move of the theoretical issues of general management, public and school and classroom management. The rest of the work has been devoted to the empirical study conducted in six secondary schools. This work addresses the contemporary issue recently neglected but very interesting in terms of school management.
Praca magisterska porusza temat wprowadzania oraz utrzymywania dyscypliny w klasie szkolnej. Zagadnienie to zostało poruszone od strony uczniów. Praca składa się z sześciu rozdziałów z których trzy pierwsze poruszają zagadnienia teoretyczne z zakresu zarządzania ogólnego, publicznego oraz kierowania szkołą i klasą. Dalsza część pracy została poświęcona badaniu empirycznemu przeprowadzonego w sześciu szkołach ponadgimnazjalnych. Prac ta porusza współczesny problem ostatnio zaniedbany aczkolwiek bardzo interesujący pod względem zarządzania szkołą.