Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Impact of social campaigns to change attitudes to road safety.

Tytuł:
Impact of social campaigns to change attitudes to road safety.
Wpływ kampanii społecznych na zmianę postaw wobec bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
Autorzy:
Mach, Aleksandra
Słowa kluczowe:
kampania społeczna, reklama społeczna, zmiana postaw, wyznaczniki skuteczności, bezpieczeństwo w ruchu drogowym
social campaign, social advertising, changing attitudes, the determinants of effectiveness, safety in road traffic
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nowadays, advertising and social campaigns are an extremely important issue. People very often learn from the advertisement about new matters or problems which are being carried by the life. A universal advertising or information action is needed for that information about substantial social issues to reach the widest possible social group and convinced to approval or the negation of that phenomenon, or the problem.The aim of this work is to present the objectives, functions, tasks and types of campaigns, but also forms of interactions campaign audience. The master's work, presents the typical participants in social campaigns, as well as tools and media which are used by the campaigns.The purpose of this work is mainly to demonstrate that well-prepared and implemented social campaigns showing results, which is visible in the relevant studies. The work ends with a set of proposals suggest what else should be changed to Polish campaigns reached a higher level of knowledge, technical and visual.This work is primarily intended to increase interests in social campaigns. Its main task is to show the essence and nature of social campaigns and prove that they are the most effective and most attractive promotions for the recipient kind of behavior patterns, new values and socially desirable attitudes

W dzisiejszym świecie reklamy i kampanie społeczne są niezwykle ważnym problemem. O nowych sprawach czy problemach, jakie niesie ze sobą życie, ludzie bardzo często dowiadują się z reklam.Aby informacje o istotnych problemach społecznych dotarły do jak najszerszej grupy społecznej i przekonały ją do akceptacji lub negacji danego zjawiska, czy problemu, potrzebna jest powszechna akcja reklamowa bądź informacyjna. Celem pracy jest przedstawienie celów, funkcji, zadań i rodzajów kampanii, ale również form oddziaływań kampanii na grupę odbiorców. W pracy przedstawiono typowych uczestników kampanii społecznych, a także narzędzia i nośniki, które te kampanie wykorzystują. Celem pracy jest przede wszystkim wykazanie, że dobrze przygotowane i zrealizowane kampanie społeczne przynoszą efekty, na co wskazują stosowne badania. Pracę zamyka zbiór wniosków wskazujących co jeszcze należałoby zmienić, aby polskie kampanie osiągały coraz wyższy poziom merytoryczny, techniczny i wizualny. Praca ta ma przede wszystkim służyć zwiększeniu zainteresowania kampaniami społecznymi. Jej główne zadanie to ukazanie istoty i charakteru kampanii społecznych oraz udowodnienie, że to właśnie one są najskuteczniejszym i najatrakcyjniejszym dla odbiorcy rodzajem promocji wzorów zachowań, nowych wartości i społecznie pożądanych postaw.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies