Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Colloquial language in TV commercials

Tytuł:
Colloquial language in TV commercials
Język potoczny w reklamie telewizyjnej.
Autorzy:
Leszczyńska, Katarzyna
Słowa kluczowe:
slogan, reklama, język reklamy, język potoczny
slogan, advertising speech, commercial speech, spot, consumer
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem mojej pracy było pokazanie wpływu języka potocznego na odbiór reklamy przez konsumenta, przyjrzenie się w jaki sposób reklama wpływa na codzienne życie konsumenta. Ukazanie reklamy jako jednego ze środków masowego przekazu, gdzie występuję język potoczny. W pierwszym podrozdziale pt. „Teoretyczne podstawy opracowania” zajęłam się wyjaśnieniem pojęć jakie zawarte są w tytule, natomiast w drugim zanalizowałam teksty reklamowe.

In my study I am presenting impact of colloquial speech on perception of advertising by consumers, review how advertisement influences everyday life of a consumer. I am also demonstrating advertisement as a mean of mass media where colloquial speech is used. In first sub-chapter „Theoretical basis for the study” I am explaining terms used in study's title and in second sub-chapter I have focused on analysis of advertising's body copy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies