Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Improvement of the quality management system on the example of the company XYZ

Tytuł:
Improvement of the quality management system on the example of the company XYZ
Doskonalenie systemu zarządzania jakością na przykładzie firmy XYZ
Autorzy:
Zahuta, Agnieszka
Słowa kluczowe:
jakość – organizacja – system – zarządzanie
quality – organization – system – management
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Aim of this study is to analyze and evaluate the quality management system on the example of the company "XYZ", which operates in accordance with the principles of quality work. The paper also attempts to show the use of the theory of TQM to outsourcing sector, financial and consulting.The work consists of five chapters. Against the background of the theoretical foundations of quality management system and its creators (Chapter I), is described and analyzed the quality system according to ISO standards (Chapter II). In Chapter III presents the company "XYZ" including its resources, organizational structure and its strategy. The fourth chapter discusses the following quality management system in this company, rated customer satisfaction and provides monitoring of services. The last chapter is the quintessence of all work which presents different methods of quality management system in the studied organizations including: Lean Management, Six Sigma, Kaizen, internal audit.

Celem pracy jest analiza i ocena systemu zarządzania jakością na przykładzie firmy „XYZ”, która działa zgodnie z zasadami twórczości jakości. W pracy też podjęto próbę pokazania wykorzystania teorii TQM do branży outsourcingowej, finansowej i konsultingowej .Praca składa się z pięciu rozdziałów. Na tle teoretycznych podstaw systemu zarządzania jakością i jego twórców (rozdziała I), opisano i zanalizowano system jakości wg norm ISO (rozdział II). W rozdziale III zaprezentowano firmę „ XYZ” w tym jej zasoby, strukturę organizacyjną oraz jej strategię jej rozwoju. W kolejnym czwartym rozdziale omówiono system zarządzania jakością w przedmiotowej firmie, oceniono satysfakcję klientów oraz przedstawiono monitorowanie realizacji usług. Ostatni rozdział jest kwintesencją całości pracy w którym przedstawiono różne metody systemu zarządzania jakością w badanej organizacji w tym: Lean Management, Six Sigma, Kaizen, audit wewnętrzny.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies