Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Accreditation as external method of quality improvement of health services provided in medical centers

Tytuł:
Accreditation as external method of quality improvement of health services provided in medical centers
Akredytacja jako zewnętrzna metoda podnoszenia jakości świadczeń zdrowotnych w placówkach opieki zdrowotnych
Autorzy:
Jurkow, Daniel
Słowa kluczowe:
akredytacja, jakość, usługa medyczna.
accreditation, quality, medical service
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca pt. „Akredytacja jako zewnętrzna metoda podnoszenia jakości świadczeń zdrowotnych w placówkach opieki zdrowotnej. Analiza wyników akredytacji w ocenie pracowników Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie” omawia zagadnienie wyników przebytego przez szpital procesu akredytacyjnego.Celem pracy jest wskazanie praktycznego spojrzenia na problematykę wdrożenia projektu standardów akredytacyjnych w ocenie personelu medycznego zatrudnionego w Specjalistycznym Szpitalu im. E. Szczeklika w Tarnowie oraz wykazanie ewentualnych różnic w opinii lekarzy i pielęgniarek.W pracy do przeprowadzenia badań zastosowano metodę sondażu diagnostycznego z wykorzystaniem techniki ankiety. Zebraniu informacji posłużył kwestionariusz pytań. Rezultat zostały poddany analizie ilościowej. W wyniku przeprowadzonego badania uzyskano pozytywną opinię pracowników na temat wdrożenia akredytacji. Wnioski sformułowane na podstawie wyników badań przedstawiają problem zastosowania niektórych procedur akredytacyjnych, a co za tym idzie braku praktycznego odzwierciedlenia w porównaniu z założeniami teoretycznymi.

Below thesis titled „Accreditation as external method of quality improvement of health services provided in medical centers. Analysis of accreditation results in opinion of The E. Szczeklik Hospital in Tarnów employees” concerns the issue of results of accreditation process conducted in The Hospital.Main aim of this thesis was to present practical view on implementation of accreditation standards project on the basis of medical personnel hired in The E. Szczeklik Hospital in Tarnów esteem but also to highlight possible opinion differences in case of medical doctors and nurses. For the purpose of research included in the below masters there was diagnostic poll method with use of standard survey technique applied. Information was collected thanks to inquiry form. Final result was then subjected to quantitative analysis.In the result of performed research it was revealed that in general Hospital’s employees have positive opinion regarding implementation of accreditation process. Findings created on the basis of research results highlight the problem of some of accreditation procedures and furthermore lack of practical usage of theoretical assumptions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies