Tytuł pozycji:
Coordination of marketing and manufacturing at Samantha company.
Celem pracy jest zbadanie zależności między procesem produkcji, a działaniami marketingowymi, które stosuje się w firmach produkcyjnych branży bieliźniarskiej. W pracy wykazano istotność tego typu badań w procesie koordynacji produkcji. Przeprowadzone badania ponadto pozwoliły na wywnioskowanie o wielkości programów produkcyjnych i specyfice asortymentowej. W pracy wskazano główne mechanizmy i powiązania pomiędzy sferą badan marketingowych, a produkcją, zaproponowano kierunki doskonalenia współpracy między tymi obszarami oraz określono podstawowe bariery i czynniki wspierające taka współpracę.
The aim of the study is to investigate the relationship between the process of production and marketing activities, which are used in manufacturing underwear industry. The study highlighted the importance of this type of research in the coordination process of production. The study also allowed us to deduce the size of the production programs and the specificity of products. The study identified the main mechanisms and linkages between the sphere of marketing research and production, proposed directions of improving cooperation between these areas and sets out the main barriers and drivers to support such cooperation.