Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Style kierowania dyrektorów szkół, a motywacja nauczycieli do pracy. Na przykładzie wybranych placówek oświatowych

Tytuł:
Style kierowania dyrektorów szkół, a motywacja nauczycieli do pracy. Na przykładzie wybranych placówek oświatowych
School principal's styles of leadership, and teacher's motivation to work. At a case of educational institutions.
Autorzy:
Turek, Sylwia
Słowa kluczowe:
Motywacja; Style kierowania; Przywództwo;
Motivation; Types of leadership; Leadership;
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca ma charakter badania i ukazania wpływu stylu kierowania dyrektora szkoły na motywację nauczycieli do pracy. Autor prezentuje wyniki badań własnych, przeprowadzonych w 2012r., przedstawiając zależność pomiędzy osobą dyrektora szkoły, a stopniem motywacji nauczycieli, próbując przy tym skonfrontować wiedzę teoretyczną z praktyką.

The paper has a form of research, presenting an influence of school principal's types of leadership on teacher's motivation to work. The author, presenting his own research outcome conducted in 2012, describes correlation between principal and teacher's motivation level, trying to compare the theory with practice.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies