Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"KREOWANIE WIZERUNKU FIRMY NA PRZYKŁADZIE BERNER POLSKA SP. Z O.O."

Tytuł:
"KREOWANIE WIZERUNKU FIRMY NA PRZYKŁADZIE BERNER POLSKA SP. Z O.O."
Creating corporate image - Berner Poland - case study.
Autorzy:
Dąbrowska, Marta
Słowa kluczowe:
identity image logos reputation trademark
identyfikacja marka reputacja tożsamość wizerunek
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca ma na celu ukazanie znaczenia i roli, jaką odgrywa pozytywny wizerunek firmy na rynku polskim. Przedstawiona w pracy firma skutecznie zarządza wizerunkiem, przez co odnosi sukcesy i uzyskuje przewagę konkurencyjną. Opisana i bogato zilustrowana identyfikacja wizualna firmy Berner pozwala na dokładniejsze poznanie zagadnienia.

This master’s thesis presents the importance and the role of creating a positive corporate image. Berner Poland – company which is described in details in this paper successfully manages to create and maintain a positive image on the market and therefore gains a competitive advantage. Richly illustrated corporate identity allows to understand the issue more accurately.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies