Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketingowa strategia rozwoju miasta i gminy Sandomierz

Tytuł:
Marketingowa strategia rozwoju miasta i gminy Sandomierz
The marketing strategy of development of cities and municipalities Sandomierz
Autorzy:
Stawiarz, Marcin
Słowa kluczowe:
analiza SWOT - marketing - miasto - sukces
SWOT analysis - marketing - the city - a success
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
To assess the marketing strategy of the town and municipality in Sandomierz. It contains a detailed SWOT analysis of the city which gives the orientation on the strengths and weaknesses. Analyzed the weak and weakness in different areas: geography, demography, education and sport, utilities and housing, employment and unemployment, and others.

Celem pracy jest ocena marketingowej strategii miasta i gminy Sandomierz. Zawarto w niej szczegółową analizę SWOT tego miasta co daje orientację dotyczącą słabych i mocnych stron. Przeanalizowano słabe i mocne strony w różnych dziedzinach: położenie geograficzne, demografia, oświata i sport, gospodarka komunalna i mieszkaniowa, zatrudnienie i bezrobocie i inne.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies